Pyhh …

Vi har været til julefrokost. Sådan en hvor det hele var der, masser af dejlig julemad og snaps som aldrig løb tør. Ah, hvor det er godt.

Efter frokosten var der det sædvanlige pakkespil, med sjove pakker som alle har bidraget med. Og i min familie foregår det ikke i stilhed, kan jeg godt fortælle. Hold da op hvor vi hygger, højlydt snak og grin er der ikke for lidt af. Indimellem skal man være heldig for at komme til orde, men vi elsker det. Og i år var alle vi søskende med, det er dejligt når det kan lykkes.

Efter en frisk gåtur er vi nu hjemme igen, og der hygges med kaffe og guf, og en god film i flimmeren.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle Jeg bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg har 2 voksne børn, 1 svigersøn og snart bliver jeg mormor til vores første barnebarn. Så er jeg selvfølgelig også 'mor' til vores dejlige Jack Russell Terrier Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en en lille båd, som vi gerne sejler i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

En tanke om “Pyhh …”

  1. Jeg ville saa gerne have vaeret i Danmark til jul i aar, da det var min mors tur til at holde julefrokost og det er bare min yndlings og siden jeg i sin tid deltog har de ogsaa indfoert pakkespil og rygterne lyder som om det foregaar lidt som hos jer – hoejlydt! 🙂 Glaedelig bagjul.

Skriv en kommentar