Award

lemonade-award-thumb

 
Else har for et stykke tid siden givet mig lemonade-awarden. Tusind tak for det Else, jeg synes – ligesom mange af jer andre – ikke at min blog er noget særligt, men jeg hygger mig rigtig meget med den.

Reglerne for prisen kan læses på Else’s blog.

Det er dejligt at få nye venner og bekendte herinde. Jeg lærer rigtig meget af at lave min blog, om htmlkoder, billeder og andet teknisk stuff. Samtidig får jeg rigtig meget inspiration, både om det at skrive en blog, men også mange andre ting.

 

Nogle af de blogge jeg følger rimeligt fast er

Else  på – Basil-familien, fordi det altid er hyggeligt at høre om hendes dejlige hunde.

Lene på Underet er at vi er til, som tager de skønneste billeder, og ofte har en lille historie der maner til eftertanke.

Liselotte på Slagtenhelligko, her kan man altid være sikker på at få lidt inspiration til håndarbejdet.

Birte på NewYorkerbyheart, som har fantastiske madopskrifter på sin blog.

og den sidste jeg vil nævne her, må så blive

Ella på Maldindag, som har en super hyggelig blog, jeg også gerne følger.

 

Der er mange andre blogge jeg følger, og som måske burde nævnes her. Det er altid svært at vælge nogen og ikke andre. Som dengang i skolen, hvor man havde vildt dårligt samvittighed overfor den sidste, der blev valgt til rundbold. Selvom det ikke engang var en selv, der valgte.

Jeg ved, at jeg burde være flitttigere til at skrive kommentarer til jer. Men jeg synes faktisk, at det er lidt svært. I bund og grund er jeg vel en lille smule genert, og indimellem tænker jeg, at jeg jo ikke kender jer. Andre gange føler jeg, at jeg kender jer rigtig godt, fordi man jo læser om hinandens liv, om familier og de ting der sker for os.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle Jeg bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg har 2 voksne børn, 1 svigersøn og snart bliver jeg mormor til vores første barnebarn. Så er jeg selvfølgelig også 'mor' til vores dejlige Jack Russell Terrier Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en en lille båd, som vi gerne sejler i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

4 kommentarer til “Award”

  1. Se se, nu kan jeg ikke lade vaere med at kommentere, skoent jeg vidst ikke har kommenteret her foer. Jeg haaber meget du kan overkomme din generthed og bare kommentere frit hvor du kommer frem. Jeg tror ikke der er nogen der skriver en blog og ikke bliver glad for en kommentar ogsaa dem fra vildt fremmede folk. Det er da lidt sjovt at taenke at der sidder folk rundt omkring og foelger med. 🙂

  2. Du har helt ret, Tina og jeg kommenterer jo også sommetider, men ikke tit nok, måske. Det er som om en grænse skal overskrides, når man kommenterer første gang på en blog. Jeg ved jo fra mig selv, hvor hyggeligt det er, når andre lægger kommentarer hos mig og sådan har andre det jo sikkert også.

  3. Tusind tak Helle, og jeg kan kun tilslutte mig Tinas bemærkninger.
    I lang tid har jeg været sløv til kommentarer, men sådan er det når meget fylder , både arbejdsmæssigt og familiemæssigt 🙂

Skriv en kommentar