Jeg har ferie, og med det vejr vi har, kan man næsten kun drømme om varmere himmelstrøg.

Egentlig elsker jeg sommeren herhjemme, men det må godt nok gerne være lidt varmere. Nu ser det alligevel ud til at sommeren også kommer til Danmark, så rejser vi sydpå senere  på året 🙂

Der har næsten ikke været vejr til de sædvanlige sommeraktiviteter. Det hele er sørme lidt skønnere når solen skinner, og temperaturen er over 20 grader.

Jeg savner hygge i haven, ture til stranden og solbadning i Vestre Fjordpark.

Imens jeg venter på, at manden får ferie, er der heldigvis nogle praktiske opgaver som jeg kan lave herhjemme.

Men jeg er lidt utålmodig … Vi har nemlig købt ny båd, og den skal sejles hjem når han får ferie.

Den skal selvfølgelig gøres i stand, når den kommer hjem. Og så skal vi sejle, jeg glæder mig helt vildt.

IMG_4530

Skriv et svar

