I går var jeg på barselsbesøg

 

IMG_4380

 

hos den kæreste lille dreng på kun 3 uger. Hold nu op, hvor er de lækre sådan nogle små babyer, helt vidunderlig var han. Jeg elsker deres små fingre og især deres lillebitte tæer.

Det var også dejligt at se hans mor, som er min kollega. Hun er savnet på kontoret, og det tror jeg godt hun ved.

Men lige nu skal hun nyde sin barsel derhjemme, det er en dejlig tid mens børnene er små og man skal huske at nyde det.

Jeg kan nu også huske, at det var lidt hårdt. Med to små børn, en lille baby som endnu ikke sover igennem og en 3 årig som lige er startet i børnehave.

Der var barselsgaver med fra personaleforening og kolleger, forskellige legeting som var ønsket, for lidt nyt skal der til, selvom der er ting fra den første.

Jeg havde strikket et sommersæt med en romper (hedder det en romper?), og en lille trøje med et lille mønster foran.

Skriv et svar

