Tillykke til mine skønne børn.

 

IMG_4162

 

Vi har fejret begge vores børn, som begge har fødselsdag i maj.

Først i maj blev Nicklas 22 år – tænk min mindste, min lille dreng – det er jo ikke til at forstå. Han bor jo stadig hjemme, men har netop nu valgt at flytte hjemmefra. Det kommer I nok til, at høre mere om.

Svigermor er netop kommet hjem efter et ophold på genoptræningscenter efter hendes hjerteoperation, så hun var heldigvis med. Det var dejligt, at have bedsteforældrene til kagemand og chokolade.

Det var årets første sommerdag, så der blev tændt op i grillen og serveret kyllingespyd, pølser og forskellige salater. Nicklas havde en dejlig dag sammen med familien.

Den største fest var dog Julies 25 års fødselsdag, hold nu op – jeg har et barn på 25 år.

I vores familie fejrer vi meget gerne de runde dage med en fest. Julie har planlagt hendes fest meget længe og intet var overladt til tilfældigheder.

Der var flagranker, balloner, tavler med drinksopskrifter, drinkspynt, blomster, det var helt perfekt.

 

IMG_4201

 

Det blev en fantastisk fest, hvor alle var glade og alt gik som planlagt. Masser af drinks og dejlig mad.

Jeg holdt endda en tale og som hun sagde bagefter – uden at jeg blev sentimental – tsk tsk – hun mener uden tårer i øjenkrogen. Det var vist kun hendes far, som ikke helt kunne være med der 😉

 

Skriv et svar

