img_3663

Så er vi gået ind i den første forårsmåned i følge kalenderen, jeg synes nu ikke det er specielt forårsagtigt. Vejret her hos os er for det meste gråt og vådt, og turene til fjorden kræver stadig gummistøvler og varmt tøj.

Jeg har ferie i næste uge, og vi havde egentlig tænkt at vi skulle sydpå og tanke lidt op på forårskontoen. Flere ting har gjort at den plan ikke bliver til noget.

Svigermor har i den forløbne uge været igennem en stor hjerteoperation. Ganske akut blev hun indlagt i sidste weekend og der blev konstateret problemer med hjerteklappen.

Det siger sig selv, at vi i familien har været bekymret, men det ser heldigvis ud til, at det går godt. Der følger helt sikkert et langt genoptræningsforløb, hvor vi både skal være der for hende, men også for svigerfar – som har brug for hjælp i dagligdagen.

De stille morgener, hvor jeg sidder et øjeblik for mig selv, med kaffe oghækletøj er mine heller i disse dage. Her samler jeg energi til dage, som er fyldt med aftaler og opgaver.

Skriv et svar

