Så er puden monteret med lynlås og er klar til at pynte i Julies sofa.

faerdig-pude-1Det er ikke ofte, at jeg har syet lynlås i strik/hæklet. Jeg ledte lidt på internettet inden jeg fandt en teknik, som jeg synes er rigtig pæn.

lynlas-i-pude

Jeg har først syet en række kædesting på hver side af lynlåsen, hvorefter jeg har hæklet siderne på ved hjælp af disse. Jeg fik desværre ikke taget billeder af processen. Jeg har beslutttet at lave en pude mere, så jeg kan vise teknikken. Den kommer snart.

 

 

 

Skriv et svar

