Så er jeg klar med madplanen igen. December har ligget så langt fra den sunde kost, som den næsten kan. Jeg er så klar til at komme tilbage på sporet. Jeg har taget på og mine problemer med halsbrand og oppustethed er helt klart blevet værre.

2016 starter ud med  at eksperimentere. Jeg vil nemlig lave min egen kombinationen. Jeg vil stadig primært spise efter LCHF-principperne, men vil prøve at kombinere med faste to-tre dage om ugen. 

Jeg har tidligere prøvet faste, men ikke i kombination med LCHF. Fasten kan noget, som jeg ikke helt synes at LCHF kan gøre for mig. Den giver mig ro i maven, og får måske også mit fokus lidt væk fra maden, hvilket jeg egentlig har det godt med 😀

Derudover vil der være dage, hvor jeg bryder lidt med LCHF, hvis nogen skulle undre sig 😉. F.eks. fredag, hvor jeg proriterer at spise morgenmad med mine kolleger. Jeg vil dog fortrinsvis spise rugbrød eller groft brød. 

Mandag 

  • Morgen: standard morgenmad 
  • Frokost: salat med æg, rejer og chilimayonnaise 
  • Aften: karrykål

Tirsdag

  • Morgen: faste
  • Frokost: faste
  • Aften: broccolibunde med pizzafyld

Onsdag

  • Morgen: standard morgenmad
  • Frokost: rest fra tirsdag – broccolibund med pizzafyld
  • Aften: stegt flæsk med blomkålsmos

Torsdag

  • Morgen: faste
  • Frokost: faste
  • Aften: squashzetti bolognese

Fredag

  • Morgen: 1 stk rugbrød med ost
  • Frokost: rest fra torsdag – squashzetti bolognese
  • Aften: torsk med karrysauce og blomkålsris

Lørdag

  • Morgen: scrambled eggs med bacon
  • Frokost: æggesalat
  • Aften: okseculotte med bønnefritter med bacon og ostedip

Søndag

  • Morgen: faste
  • Frokost: faste
  • Aften: Cæsar salat
Skriv et svar

