Kalenderlys 6-12-15

Det blæser, som vi siger heroppe, men det gør det ofte for tiden. Hvis det var på Sjælland var det måske en storm og havde måske endda fået et navn.

Det er mørkt og blæsende – og tidligt en søndag morgen.

Jeg havde meldt mig som chauffør for datteren i nat, men jeg blev ikke ringet efter, så jeg har sovet godt.

Nu er manden taget på arbejde og jeg skal i gang med nogle opgaver, som skal klares inden jul.

Forhåbentlig bliver der også tid til noget arbejde senere i dag. December er højsæson på mit job. Vi skal være færdige inden jul og jeg har nogle opgaver, som jeg skal have styr på.

Desværre er der jo ikke helt så mange dage til jul, som det ser ud til på mit kalenderlys.

 

 

Skriv et svar

