Jeg har været i gang med en større oprydning i mine ufo’s. Og hold nu op 😉. jeg må nok indrømme, at manden har ret – jeg har mange projekter i gang …

Oprydning1

Jeg nævner i vilkårlig rækkefølge:

  • Grøn babytrøje, fra “All you knit is love” – næsten færdig
  • Karklude – tv strik, når det andet jeg har gang i ikke egner sig
  • Rød babytrøje, fra “All you knit is love”
  • Sømandstrøje til baby, blå, fra Familiejournalen
  • Kjole,
  • Viftetrøj
  • Acorns cardigan – næsten færdig 😀
  • Irene tørklæde – kun lige startet op 😊
  • Strikket trøje med hæklet forstykke – startet for flere år siden, tror nok det er opskrift nr. 100-1
  • Fisk, af Annette Danielsen – mangler kun montering, som jeg virkelig hader, men må nok hellere få det overstået.
  • Vinkelsjalet
  • Hakkede puder
  • Trøje, som ikke passer – skal måske pilles op – det er nok derfor den stadig ligger i kurven 😉
  • Lace tørklæde, som er startet for meget længe siden
  • Sokker, som kun lige skal monteres, strikket nu, til mine unger til vinter

 

Derudover er jeg i gang med at væve et tørklæde, og ombetrække to stole. Jeg har også en kjole, to par leggings og en pude til en bænk (til min datters altan, til foråret) der skal syes.

Jeg har et garnlager på 2 store plastikkasser, 3 mindre papkasser, 1 stor kurv med bomuldsgarn, 10 nøgler uld/bomuld til vævning og nogle (10) koner med hver omkring 500 gr.

Oprydning2

Nu har jeg besluttet (og lovet min mand), at der ikke må startes nyt op før jeg er færdig med min liste. Og der må ikke købes nyt garn før jeg har reduceret mit lager til max. de to store kasse, jeg har.

 

 

Skriv et svar

