Jeg er tidligt oppe for at køre manden på job. Hans bil er udlånt til sønnen, så jeg har chaufførtjansen.

Nu sidder jeg i alrummet med morgenkaffen i koppen og lidt strik on the side, mens jeg stille vågner.

Jeg ser på nyhederne. Dagens historier handler mest om nattens snevejr. Undrende ser på de store mængder, der er kommet andre steder i Danmark.

Jeg havde en aftale om at køre datteren på job, hvis sneen havde lagt sig, så cykling ville være med risiko for liv og lemmer. Men her er ikke faldet så meget som et fnug.

Nakkefileten er i ovnen, hvor den skal stå og hygge sig til i aften. Pulled Pork som vi skal hygge med i aften. Jeg glæder mig allerede.

Jeg har planer om en tur på kirkegården til min far. Der er købt gran til pynt på hans sted. Det må jeg hellere få det ordnet, inden sneen kommer til Aalborg 🙂

ps. jeg har fået ny pc, og jeg kan ikke få billeder lagt op, håber snart jeg finder en løsning 😦

 

 

Skriv et svar

