I denne uge er min madplan meget inspireret af mindfulmad.dk.

Jeg vil gerne finde nogle nemme retter, som ikke tager lang tid og som eventuelt kan gøres klar i forvejen.

Mandag: Jeg arbejder sent, så middagen er en ovnret, som gøres klar om søndagen.

  • Morgen: Standard morgenmad
  • Frokost: Pulled pork m/coleslaw / rest fra middagen søndag
  • Aften: Grøntsagsfad med kålpølse

Tirsdag:

  • Morgen: Standard morgenmad
  • Frokost: Grøntsagsfad med kålpølse / rest fra middagen mandag
  • Aften: Frikadeller med karrygrønt

Onsdag: jeg laver fiskesuppe til 2 dage, da jeg skal arbejde sent igen fredag

  • Morgen: Standard morgenmad
  • Frokost: Karrykål / fra fryseren
  • Aften: Fiskesuppe a la Thai

Torsdag:

  • Morgen: Standard morgenmad
  • Frokost: Karrykål / fra fryseren
  • Aften: Koteletter med salat

Fredag: Jeg arbejder igen sent, og det skal derfor være nem mad.

  • Morgen: Morgenmad på jobbet
  • Frokost: Frikadelle med grønkålssalat
  • Aften: Fiskesuppe / rest fra onsdag

Lørdag: Vi skal på skovtur med familien om eftermiddagen, og derefter invitere vi på gløgg og æbleskiver. Aftensmaden skal være nem og det må gerne være noget, der passer sig selv i ovnen.

  • Morgen: Blødkogt æg med skinke og grønt
  • Frokost: Salat med æg og sild
  • Aften: Broccolifad med kylling

Søndag: Det er 1. søndag i advent, vi skal hygge så jeg skal finde på noget lækkert

  • Morgen: Æg med pølse
  • Frokost: Salat med torskerogn
  • Aften: Mørbrad i flødesauce, dertil Hokkaidomos.
Skriv et svar

