Så er der lchf – madplan for uge 47.

Mandag: Rest af Karrykål med ost

Tirsdag: Karbonader med stuvet hvidkål

Onsdag: Fiskesuppe á la Thai

Torsdag: Kyllingebryst med rodfrugter i ovn og salat

Fredag: Porretærte med salat (strombolidej)

Lørdag: Laksesteak med grønkålssalat

Søndag: Pulled Pork med coleslaw

Jeg glemmer at få lagt mine madplaner herind, og jeg har heller ikke fået startet mit opskriftskartotek op endnu. Men jeg har stadig planer om at få det op at stå. Der har bare været så meget andet 😦

 

Skriv et svar

