Så skal jeg i gang igen. Efter nogle travle uger, hvor kosten ikke har været prioriteret særlig højt, skal jeg op på hesten igen. Jeg kan bedst styre min kost, når jeg får lavet en kostplan. Så bliver der handlet ind en, max to gange om ugen (jeg undgår fristelser), og jeg skal ikke tænke så meget over hvad der skal serveres 🙂

Lørdag
morgen: Æggelatte
frokost: Ostebolle med tunsalat og ½ avocado
aften: Grill med salat – vi skal have gæster

Søndag
morgen: Æggelatte
frokost: Ostebolle med tunsalat og ½ avocado
aften: Burger med salatblade istedet for bolle

Mandag
morgen: Æggelatte
frokost: Broccolibrød med kyllingepålæg, ost og gnavegrønt
aften: Kylling med bacon og sellerifritter

Tirsdag
morgen: Græsk yogurt med rabarberkompot
frokost: TH bolle med pålæg og gnavegrønt
aften: Kylling med bacon og sellerifritter – rest fra mandag

Onsdag
morgen: Græsk yoghurt med rabarberkompot
frokost: TH bolle med pålæg og gnavegrønt
aften: Fyldte pandekager med krydret oksekød og salat

Torsdag
morgen: Græsk yoghurt med rabarberkompot
frokost: Fyldte pandekager med krydret oksekød og salat – rest fra onsdag
aften: — spiser ude —

Fredag:
morgen: Æggelatte
frokost: Omelet
aften: Æggekage med bacon og tomat

Æggelatte

Skriv et svar

