I nogle uger inden påske har jeg levet efter lchf principperne. I påsken har jeg så “holdt fri”, men nu skal jeg i gang igen.

Det primære mål er at tabe nogle kilo, men jeg kan også mærke, at jeg får det bedre af det. Jeg har ikke halsbrand og ikke så meget mavekneb.

Jeg har det altid bedst med at lave madplan. Det er meget lettere at handle ind, man skal ikke hver dag tænke over om man nu har det hele. Det er lettere at leve sundt, og ikke mindst er der ikke så meget madspild.

Mandag
aften: Pulled Chicken med coleslaw

Tirsdag
morgen: Skyr a la crème
frokost: Tunmousse og rød peber
aften: Canneloni med kylling

Onsdag
morgen: Æggemuffins
frokost: Pulled chicken
aften: Wraps med tunsalat

Torsdag
morgen: Æggemuffins
frokost: Rød peber med tunsalat
aften: Laks på spinatbund

Fredag
morgen: Æggelatte
frokost: Laks med hytteost og avocado
aften: Thaisuppe med rejer

Lørdag
morgen: Pandekage med bær
frokost: Omelet med ost udenpå
aften: Mørbradgryde

Søndag
morgen: Æg og bacon
frokost: Bundløs pizza
aften: Karrykål

Skriv et svar

