Jeg har haft en lang sommerferie, i hvert fald hvis man ser på mit lange fravær herfra bloggen 😉

Nu er sommerferien slut og jeg vil prøve at bruge lidt mere tid herinde igen. Jeg savner det lidt, men har haft brug for ikke at tænke på ord og indlæg til bloggen.

I sommerens løb er jeg blevet 50, tænk sig 50 år – det er underligt.  Helle – 50 år???

Manden blev 50 sidste år , så vi inviterede til fest. Vores dejlige familie og gode venner var med til at til give os en dejlig aften.

Fest

50 år er nok den største milepæl for mig, ikke tallet i sig selv. Alderen betyder ikke så meget. Men det  har været en lejlighed til lige at stoppe op og tænke over mit liv. Lidt dybere end jeg måske gør så tit.

Den største del af mit liv sandsynligvis er gået. Der er ikke så mange år tilbage, som der er gået. Lever jeg mit liv, som jeg gerne vil? Er jeg lykkelig? Er der noget jeg gerne vil ændre eller opleve?

Jeg har også tænkt meget på min far, om et par dage er det 6 år siden han døde. Jeg savner ham i mit liv, og i august og september fylder det altid mere. Både mor og jeg har fødselsdag i slutningen af august, og så mistede vi ham  i begyndelsen af september.

 

Posted in Mig

2 meninger om “Eftertænksomhed

  1. Hjertelig tillykke med fødselsdagen, årene går og det er godt at stoppe på en gang imellem og tænke over tingene. Dejligt at høre fra dig 🙂

Skriv et svar

