Lørdag d. 22/3

Kylling a la Puttanesca
– en ny opskrift som skal prøves

Søndag d. 23/3

Røget ørred med spinat og pocheret æg
– nu skal jeg altså lære at lave pocheret æg 

Mandag d. 24/3

Pasta med kødboller i tomatsauce
– en rest fra fryseren
Jeg er ikke hjemme, så der er nem mad til drengene

Tirsdag d. 25/3

Rugbrødsmadder med forskelligt pålæg
– jeg tænker noget varmrøget laks fra fiskehandler, og blødkogte æg.
Jeg kommer sent hjem, så det skal være nemt.

Onsdag d. 26/3

Cottage Pie
– med låg af knoldselleri og porre, istedet for kartoffelmos
Kalorielet, da det er min fastedag. Måske laver jeg en udgave med den traditionelle kartoffelmos til drengene.

Torsdag d. 27/3

Grøntsagstærte med rødbede/æblesalat

Fredag d. 28/3

Rødbedesalat med selleri og måske en frikadelle eller en kotelet

– Det er fastedag, så jeg skal kun have salaten, men et eller andet kød er nok nødvendigt til mand og søn 🙂

Skriv et svar

