Det er tidligt lørdag morgen, og der er ingen faste planer for dagen.

Monty har været ude i haven og er forsvundet under dynerne igen. Manden er ikke oppe endnu og jeg tænker at han trænger til at sove lige indtil han vågner af sig selv.

Jeg har spist morgenmad og sidder lige så stille med kaffen, mens nyhederne kører i baggrunden. Jeg hører om det forsvundne fly og føler med alle de familiemedlemmer, som stadig ikke har fået vished for, hvad der er sket med deres kære.

Det er meget mystisk, hvad der er sket.  Jeg håber, at man snart finder noget, så vi alle kan få svar. 

En mening om “Lørdagsforberedelser

  1. God lørdag til dig. 🙂 Jeg er slet ikke nået til nyhederne endnu, men uvished er det værste man kan udsættes for. Håber man finder en forklaring.

Skriv et svar

