Der er forår i luften. Både ude og inde.

Morgen i marts

Herinde vil jeg puste lidt nyt liv i min blog. Den har ligget stille hele vinteren, hvor jeg har været i hi. Nogle ved at vinteren ikke er min favorittid. I år har jeg valgt at sætte flere ting på hold, og har koncentreret mig om ikke at falde i et hul.

Nu er jeg ved at være klar til at have flere bolde i luften, og noget af det første jeg vil i gang med er bloggen. En omgang kunstigt åndedræt og en genoplivning må til 🙂

Jeg kan mærke, at ordene ikke sådan ligefrem står på spring. De skal lige finde vej til skærmen, jeg skal vænne mig til igen at dele. Men jeg håber, at det kommer lidt efter lidt, for jeg tror på, at jeg har brug for det.

Skriv et svar

