Mos og kogler

Lige om lidt er det 1. december og 1. søndag i advent.

Jeg har besluttet, at i år vil jeg ikke stresse over juleforberedelser. Det vigtigste er, at vi hygger os med hinanden og med forberedelserne.

På søndag har jeg en aftale med datteren. Vi skal lave dekorationer og så skal der pyntes lidt op herhjemme. Ikke før 1. december og ikke meget. Slet ikke som da børnene var små.

Jeg planlægger og skriver lister.

Jeg mangler stadig lys til adventskalender og dekorationer. Gran og kogler har vi været i skoven efter, men vi fandt ikke alt det vi gerne ville. Så måske skal vi en lille tur i skoven igen.

Er der nogen der ved hvor vi kan finde nogle flotte store kogler?

 

 

Skriv et svar

