Efter en gevaldig nedtur, er jeg så småt på vej igennem tunnellen. Der er lys forude, og jeg begynder igen at være mig. Følelsen at ikke at være sig selv, ikke at have kontrol og ikke magte sin  hverdag, er forfærdelig. Det er dejligt igen at føle glæde, ved de små ting. Det er stadig i små bidder og jeg flytter mig lidt forsigtigt dag for dag.

Jeg er igen på fuld tid på jobbet, og jeg er træt som et helt alderdomshjem, når jeg lander hjemme på matriklen. Der er stadig ikke energi til det store, men jeg tager det skridt for skridt. Det er fint med mig.

Posted in Mig

2 meninger om “Tilbage i min hverdag

  1. Og husk det nu også når du får det lidt bedre og ikke er så træt, skridt for skridt ikke noget med at løbe for stærkt 🙂 dejligt at læse du nu kan føle glæde igen. God aften til dig

  2. Du har helt ret, Lene. Jeg har heldigvis ikke været helt nede, vi fik taget hul på det det inden det gik helt galt. Og nu går det heldigvis fremad igen 🙂

Skriv et svar

