Jeg har ikke holdt vinterferien i denne uge, men en enkelt fridag blev det til.

Jeg var tidligt oppe, fordi jeg havde lovet at køre sønnen, som ikke havde fri. Lidt forkælet er han, og jeg har jo ikke noget imod at stå tidligt op. Jeg elsker de tidlige morgener. Bagefter tog jeg hjem og sad og hyggede mig et par timer, indtil det var tid til at tage til træning.

Jeg mødtes med datteren, som havde fri et par timer mellem to vagter. Vi spiste frokost og shoppede lidt i centrum. Ofte vælger jeg storcenteret når der skal shoppes, mest fordi det er lettere at komme derud og det er meget lettere at parkere. Hurtigt ind og hurtigt ud 🙂 Shopping er normalt bare noget der skal overståes.

Jeg gik købt en ny dagcreme, som jeg havde brug for. Min hud er skrøbelig her i vinterkulden, så nye skader skal forebygges og det kræver lidt ekstra pleje. Så der blev ofret lidt ekstra på en god creme fra Beaute Pacifique.

Så var vi også lige et smut i søstrene Grene, jeg elsker altså den butik. Denne gang blev det kun til lidt manillamærker og en par dåser til te og kaffepuder.

P1000621

Skriv et svar

