Denne smukke udsigt står jeg og kigger på lige nu. Den mest fantastiske solopgang og fugle som trækker ud over engene.

P1000510

Jeg er tidligt oppe, for der er indlagt en masse aftaler i min søndag.

Først er der en aftale om træning, første gang siden min ryg sidst lod høre fra sig ;-). Jeg har ikke ondt hele tiden mere, men jeg kan godt mærke den indimellem. Jeg går forsigtigt i gang og så må vi se, hvordan den reagerer på træningen.

Jeg har hørt en fugl synge om, at der skulle være søndagsåbent i Aalborg midtby. Jeg har fået brev fra min optiker om en aftale som udløber, så jeg skal ind og se på briller. Hvis de altså har åbent. Så der smutter jeg lige ind efter træning.

Og så er der en aftale med min søster i eftermiddag, men først skal der pakkes træningstaske.

God søndag 🙂

Skriv et svar

