Så blev jeg ellers lige sendt tilbage til 2010. Ihvertfald i mit hoved. I forgårs fik jeg ondt i ryggen igen. Først var det ikke så slemt, men som timerne gik blev det værre, og det endte med at jeg gik tidligt hjem fra jobbet.

For fanden hvor er det belastende, indimellem er det helt dagligdags bevægelser som fremprovokerer det. Jeg skal åbenbart ikke glemme min krop igen, det gør den så opmærksom på med mellemrum.

Idag skal jeg afsted igen, der er aftaler som ikke kan flyttes. Jeg har medicin med i tasken, som forhåbentlig kan hjælpe mig igennem dagen, og så krydser jeg ellers fingre for at det går.

Skriv et svar

