Inspirationen denne uge kommer fra Føtex’ madplaner. Der er mange steder på nettet, hvor man kan finde inspiration til sine egne madplaner.

Husk at tage hensyn til, hvad man skal de forskellige dage. For eksempel træner jeg mandag og torsdag  lige efter arbejde, så det skal gerne være lette retter.

Jeg elsker eksotiske salater og grønsager, det er manden min til gengæld ikke så vild med. Nogle af dagene vælger jeg så at lave en mere simpel udgave af salaten, andre dage synes jeg at han skal udfordres lidt 🙂

Mandag: Bulgursalat med kylling og granatæble

Tirsdag: Thaifrikadeller med papaya og nudler (hvis jeg kan finde papaya nogen steder?)

Onsdag: Laks med ærtepure & fennikelsalat

Torsdag: Squastærte med skinke og salattern

Fredag: Kotelet med rødbede/citrus salat

Lørdag: Hjemmelavet pizza

Søndag: rester

Skriv et svar

