En hurtig tur i motionscenteret og jeg er vel hjemme igen. Der er gang i vaskemaskine og jeg har været en hurtig tur rundt i huset, så her ser nogenlunde ud. Datteren og Svigersønnen er kommet, har fået lidt “dagen derpå” mad, og har indtaget sofa og tæpper. Manden ser western i tv. Lige om lidt har jeg det helt rigtige strikketøj på pindene, håber jeg, og en god lydbog i ørerne. Lige en søndag som jeg kan li’.

Julie og Casper

Jeg skal lige have fundet en tråd, som kan strikkes sammen med den sorte fra i går. Den til halsvenligheden til datteren. Den er savnet og efterspurgt, så jeg må i gang med at hurtigstrikke.

Må I også have en dejlig søndag 🙂

Skriv et svar

