Jeg var på handlen i dag, og var også forbi en af de lokale garnpushere.

Sidste år strikkede jeg en jakke til Monty. Han har nu problemer med at bøje sin forben på grund af gigt, og det var efterhånden svært at give ham jakken på. På det sidste har han ikke haft den på, men han fryser, når der er så koldt. Han ryster og det er lige før at man kan høre tænderne klaprer. Den stakkel, noget måtte gøres.

Strik til Monty

Jeg har derfor været ved at ændre den gamle jakke, så det ikke er nødvendigt for ham at bøje benene, når den skal på. Der er syet og klippet, og indkøbt velcro, men der var selvfølgelig ikke mere garn i den farve på lageret. Jeg måtte omkring P & P i Vejgaard. Og heldigvis kunne jeg stadig få garnet. Den er næsten færdig, men den skal lige prøves, når ellers herren har tænkt sig at vågne igen.

Der blev også købt garn til en halsvenlighed til Julie. Hun mistede den gamle på en bytur i julen, og jeg har lovet at strikke en ny. Og så også lige et matchende pandebånd. Jo, jo hun gider godt mors hjemmestrik.

Skriv et svar

