Jeg kan strikke igen, og læse. Snart kan jeg sikkert også bevæge mig udenfor. Maden som kommer indenbords ser nu igen ud til at blive der, så det går fremad.

Poncho

Jeg strikker Tværstrikket poncho af Lene Holme Samsøe. En lækker opskrift på en poncho med ærmer, som jeg har fundet i Alt om håndarbejdes strikkemagasin. Jeg strikker den i en tråd Blackhill Højlandsuld – farve kaffe, og en tråd Blackhill Silk Mohair, farve b, kastanje. Begge garner er fra Garnudsalg.dk.

Garn til poncho

Der er mange projekter i gang, som skal færdiggøres. Datteren kom også med et ønske forleden, hun har mistet sit mest brugte halsrør. Det er nærmest uundværligt her om vinteren, så jeg må vist på lageret og finde garn.

Skriv et svar

