Så er vi forbi midtugen, med en onsdag som endte sent efter en dejlig tur til København. En kop kaffe og en kort snak med manden i sofaen, og så trængte jeg i den grad til at se dyner.

Jeg har været rigtig meget udenbys på det sidste, denne gang gik turen til hovedstaden. Til møde og efterfølgende julefrokost sammen med en dejlig kollega fra min egen  arbejdsplads og en masse andre hyggelige mennesker.

Der var indbudt til julefrokost på Restaurant Kronborg i Brolæggerstrædet. Et rigtig hyggeligt sted med fantastisk dejlig mad, som jeg varmt kan anbefale.

Sent hjem onsdag, tidligt op og på job torsdag og så er vi jo næsten ved fredag, som også bliver en lang dag. Lige om lidt er der nemlig julefrokost med kollegerne. Jeg pakker tøj og andre nødvendigheder, for jeg rammer først hjemmet igen efter festen i morgen.

Blomst til deko

Skriv et svar

