Hej med jer, – det er da fantastisk, hvis der stadig er nogen, der læser med herinde. – og det er der kan jeg se, selvom bloggen længe har været fuldstændigt ignoreret.

Nu er jeg tilbage – og nu skal der sgu’ til at ske lidt herinde igen.

Ingen undskyldninger for den manglende opmærksomhed, men tiden har været brugt på mange andre ting, og lysten til at skrive, har ikke rigtig været der og måske har jeg heller ikke haft noget særligt at sige 🙂

Nu kan jeg så til gengæld mærke, at jeg begynder at savne det igen, og jeg mangler også inspirationen fra jer, som jeg plejer at følge.

Jeg har snart ferie – om 14 dage. Vi skal ingen steder hen i år, ingen rejser til spændende steder udenfor Danmarks grænser – økonomien siger ferie på matriklen. Okay så – siger jeg, fint nok med mig, men kære vejrgud – må vi så godt bede om sommervejr – tak.

Skriv et svar

