Teenagefødselsdag

I dag er ham teenageren, som bor her, blevet fejret af hele familien. I morgen bliver han nemlig 17 år, så der var inviteret til brunch.

Jeg vågnede meget tidligt – kl. 05.15, sikkert fordi min underbevidsthed fortalte mig, at der var noget, jeg havde glemt i går. Når man nu er vågen, kan man jo lige så godt stå op, for at prøve at nå det alligevel.

Så der var masser af tid til at bage boller og rugbrød, og fordi der var god tid, kunne man da også lige nå en brunsviger. Og rullepølsen blev også både kogt og afkølet.

Lige pludselig var tiden så gået og gæsterne var lige på trapperne. Heldigvis kom datteren og svigersønnen tidligt og var rigtig god hjælp, sammen med mormor som tog fejl af tiden og kom en time for tidligt.

Tillykke til sønnike, som fylder 17 år i morgen🙂

 

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

Skriv et svar

