Dagen starter med uld om halsen og en varm potte te, for en ru hals driller.

Jeg var forkølet efter turen til Glasgow, som bød på gruppediskussioner i rum, hvor trækken nærmest mindede om en blæsende dag ved Vesterhavet. Nu er det vist blusset op igen, denne gang mest i form af en ru og øm hals. Måske kan varme i form af uld og te hjælpe.

Her starten påsken med lidt hyggelæsning om påskens budskab, og en ny ide om udbredelse af det kristne budskab på twitter – https://twitter.com/#!/MariaJohanPeter.

Der er kun lagt planer for påsken, som tager højde for at manden skal arbejde aftenvagt flere af påskedagene. En påskefrokost venter på lørdag hos min søster og en tur til Løkken for at besøge svigerforældrene er også et fast punkt i vores påske.

2 meninger om “Påske med skotsk forkølelse

  1. God bedring, Helle. Nu har jeg fået læst lidt op, og jeg kan genkende den underlige følelse det er, når børnene flytter hjemmefra. Vores er så tæt på hinanden, at de flyttede nærmest samtidig. Det med at hele tiden at blive sat og sætte sig selv i en fastlåst rolle har min datter og jeg også snakket om.
    Må du snart komme ovenpå igen og god påske til jer:-)

  2. Tak Lene, også ønske om en god påske til dig og familien herfra.

    Jeg arbejder med at ændre mig og bliver nogle gange så skuffet, når jeg ikke føler at andre opdager det.

Skriv et svar

