Jeg nyder en en smuk og stille morgenstund, mens resten af huset sover. Jeg hygger med kaffe og en enkelt pind på strikketøjet, med morgen tv’et stille kørerende i baggrunden. Jeg nyder roen og elsker når jeg indimellem hører en snorken eller en anden sovelyd fra dem der endnu ligger under dynerne.

Billede

Udenfor skinner solen smukt og der er ingen vind, men der er ikke varmt derude. Det er forår, men overhovedet ikke som påsken sidste år. Der var kun lige omkring 0 grader, da jeg stod op. Men pyt – solen skinner og varmen skal nok komme.

Jeg har påskeferie, og der er ingen faste planer. Måske skal jeg i haven senere, for der er lidt forårsblomster, som skal plantes i krukker. Jeg skal også finde på mit bidrag til påskefrokosten hos min søster på lørdag, og så er der lidt træning senere i dag.

Skriv et svar

