– eller en hel, lang dag med lige, hvad jeg gerne vil fylde den med.

Jeg elsker, når jeg får tid, hvor der kun er mig herhjemme. Jeg kan gå i nattøj indtil jeg ikke gider mere, og jeg kan lave lige, hvad jeg gider og uden at tage hensyn til de andre i familien.

Det sker ikke så tit, så jeg stornyder det. I dag er sådan en dag og jeg elsker, at jeg er på et sted i mit liv, hvor der bliver flere og flere af de dage.

Jeg elsker også hygge med min familie og aftener som i går, hvor datteren og svigersønnen var hjemme, bliver værdsat.

Vi hyggede med at lave aftensmaden sammen. Der blev linet op med lækkerier, og så var det bare at smækken en pizza sammen, helt efter egne præferencer.

Der var hygge med kortspil, en lille smule strik og senere en bowlingmatch, om hvem der skulle servere desserten.

I dag skal jeg hygge med strik og læsning, lidt arbejde og ikke-arbejde ved pc’en. En tur ved fjorden med hunden, og lidt blæst i ansigtet, må der vist også til.

Jeg tror sørme også, at der skal laves en portion dej, så der er nybagte boller, når huset igen fyldes med de mennesker jeg elsker.

God søndag til jer

Skriv et svar

