Så kører ferien på sidste vers, og i morgen er første arbejdsdag. Jeg har holdt fuldstændig fri, ingen mail eller arbejde overhovedet og bloggen har også ligget helt stille.

Nu er jeg så småt begyndt at tænke på dagligdagen igen, selvom jeg nu godt kunne bruge en uge mere. På den anden side er det jo ikke det bedste ferievejr herhjemme lige nu, så måske hellere en uge igen senere på sommeren.

Jeg har kørt sønnen til Grøn Koncert i silende regnvejr. Han havde godtnok regntøj med, men det er nu ikke så fedt med udendørs koncert i sådan et møgvejr.

Lige nu ser det ud til, at det klarer op. Jeg krydser fingre for, at vi har fået det regn vi skulle have, så de får tørvejr resten af dagen, derover på solsiden.

Selv sidder jeg komfortabelt i sofahjørnet med strikketøjet og Tour de France på skærmen. Hunden sover i kurven og manden pusler i baggrunden. En kop kaffe og en kanelsnegl fuldender min hyggelige søndags eftermiddag.

God søndag til jer 🙂

2 meninger om “Regnvejrssøndag

  1. Min datter var også lige hjemme for at hente regntøj og her skinner solen, så lad os håbe den også gør det i Nørresundby 🙂
    Min ferie slutter også i dag, god arbejdsdag til dig i morge.

  2. Ja, der er også sol her, og har været det en hel del af eftermiddagen. Så de er forhåbentlig ikke blevet skyllet helt væk derovre.

    Ja – hverdagen banker på, for os der har haft tidlig ferie. God arbejdsdag til dig imorgen.

Skriv et svar

