Jeg forsøger at arbejde med fingrene krydsede …

2 meninger om “Krydsede fingre

  1. hvorfor? – jeg har også krydset fingre i en sidste uge – min søn søgte et ønskejob som nyuddannet bygningskonstruktør – og krisen er ikke ligefrem sjov for byggebranchen – og netop i dag – kom beskeden: jobbet er dit – GODT gået, tænker jeg, godt at jeg krydsede fingre…..

  2. Tillykke med sønnen – det er dejligt, at han har fået job, og især da i denne tid.
    Datteren var til eksamen, og veninden som hun havde skrevet opgave sammen med fik 12 – så presset var stort. Desværre var hun ikke lige så heldig – men 7 er jo også en fin karakter.

Skriv et svar

