Så er der kun et par timer tilbage på jobbet i denne uge. Det er ikke fordi, jeg holder tidlig weekend, men jeg har heldigvis mulighed for at arbejde hjemmefra, når det passer ind i vagter og møder. Så kan dagen tilrettelægges, så det passer ind med alt det andet, der også er i mit liv lige nu. Sådan en dag er det i morgen.

I morgen har sønnen sidste skoledag i 9. klasse og deres dag er besat fra tidlig morgen. De har planlagt en sjov og festlig dag. Der skal laves sjov på skolen, med udklædning, karamelkastning, kåringer og en rundboldkamp mod lærerne, som ungerne naturligvis vinder 😉

Om eftermiddagen skal de en tur til Fårup Sommerland og så slutter de af med en fest om aftenen.

Derfor arbejder jeg hjemmefra i morgen. Så har jeg mulighed for hente og bringe, når og hvis der bliver behov for det. Det har jeg det bedst med, selvom sønnen griner og mener, at han sagtens kan klare sig selv.

Skriv et svar

