Lige om lidt er huset fyldt af unge mennesker, som skal holde fest her. Vi har købt ind,  gjort rent og lavet mad hele dagen og nu er det lige før gæsterne kommer. Datteren holder fødselsdag for vennerne.

Det pulserende liv er halet ind på mig, og fylder det hele lige for tiden. Jeg er lige indenom med et lille indlæg. Det er ikke fordi, der er ikke sker noget. Det gør der, meget faktisk. Når jeg sidder i sofaen om aftenen er der simpelthen slukket og lukket for energien.

Men heldigvis er det bare hverdagens travlhed, der for en tid har holdt mig herfra.

Begge ungerne har fødselsdag i maj måned og der er konfirmationer og andre runde fødselsdage. Det almindelige day-to-day life har også trukket tænder ud for os alle herhjemme. Der er travlhed med eksamen for begge ungerne, manden er startet i nyt job, og jeg har såmænd bare haft nok at se til på jobbet.

Det er bestemt ikke fordi jeg klager, det er skønt, at der sker noget, men det sommetider er der nogle ting der må skæres fra ihvertfald for en periode. Måske bliver der tid til et billede i næste indlæg, nu er der andre opgaver der kalder 🙂

Skriv et svar

