Hold da op, hvor vi nyder det.

Egentlig havde vi talt om en rejse sydpå i påsken, men det er jeg sørme glad for, at vi ikke gjorde.

Det er jo et pragtfuldt vejr herhjemme og jeg hørte i går, at det er varmere her end på både Rhodos og Mallorca.

Vi har fået fjernet mange punkter på vores to-do liste her i påske. Der er malet carport og terrasse, havemøbler er afrenset og har fået olie, vi har renset udhæng og der mangler kun olie/maling. Vi har fjernet ukrudt og plantet krukker.

Det er så dejligt at være med i år. Sidste år var min indsats i haven mest begrænset til at sidde og ligge på terrassen. Jeg var simpelthen ikke istand til at lave ret meget på grund af min diskusprolabs.

I år er jeg med og jeg hjælper endda til, men det er under kærlig overvågning. Hvis jeg ikke selv er kan sige stop, er manden der straks med kærlig besked til mig om at holde pause, inden ryggen igen gør knuder.

Der har selvfølgelig også været tid til gode frokoster og samvær med familie og venner. Senere skal vi nordpå til en dejlig frokost med mandens familie, og så skal vi helt sikkert også en tur ned og se Vesterhavet.

Jeg kan godt love, at jeg bliver på stranden, men jeg kan ikke garantere for resten af familien. De er lidt skøre, og kan nogle gange ildne hinanden nok op, og så ender det måske i vandet. Vi får se …

Skriv et svar

