Så går vi ind i påskeugen og vi skal til et par påskefrokoster, hvor der skal hygges igennem med familie og venner.

I hvert fald den ene er en sammenskudsfrokost. Jeg venter endnu på at få en genre, som jeg skal kokkere indenfor, inden jeg kan beslutte hvad mit bidrag skal være.

Mandag: Omelet med mozarella og kylling

Tirsdag: Rødspætte med persillesauce og kartofler

Onsdag: Letsprængt kylling med grøntsagscrunch

Torsdag: Hollandsk biksemad

Fredag: Påskefrokost hos svigerforældrene

Lørdag: Påskefrokost hos min bror – sammenskuds

Søndag: Skidne æg med sennepssauce

Skriv et svar

