Datteren skal til terminsprøve i dag, og hun skal selv medbringe printer, hvis hun ville skrive på pc. Ellers er det med pen og håndkraft. Hun foretrækker, som de fleste unge mennesker naturligvis at skrive på pc’en.

 

Ikke fordi hun ikke kan skrive i hånden, hun har faktisk en meget smuk håndskrift. Men det er så meget lettere, når man hurtigt kan slette og skrive om, når man kan sætte ind ,hvis noget er glemt eller hvis man pludselig kommer i tanke om et guldkorn.

Hun skulle så også selv medbringe printer, og en sådan var derfor lånt på mit job. I går aftes skulle bæstet så installeres, selvfølgelig i sidste øjeblik og selvfølgelig kunne jeg ikke få skidtet til at virke.

Morgenen blev derfor startet meget tidligt. Efter en enkelt kop kaffe blev kursen sat mod mit job, hvor en meget god kollega var varskoet om vores ankomst.

Efter lidt trykken på diverse knapper og isætning af nye printerpatroner, lykkedes det at få dyret til at samarbejde og vi åndede lettet op. De røde stresspletter på halsen, forsvandt lige så stille og da hun blev sat af ved gymnasiet var der ro på igen.

 

Nu er hun så forhåbentlig godt i gang, og jeg sidder herhjemme med en rolig kop kaffe, inden jeg skal i gang med en lang arbejdsdag.

Skriv et svar

