Solen skinner og forårsluften er skøn. Jeg er hjemme igen, og glæder mig til en dejlig weekend, som kun skal indholde lige netop det, som jeg gider og har lyst til.

Den første maskine vasketøj er hængt ud til tørre, og jeg glæder mig allerede til lufttørret sengetøj i aften.

I vaskemaskinen var også et par Rappenskralder, som jeg strikkede i går aftes. Nu er de filtet og kan pynte et eller andet sted til påske. Der skal vist handles lidt mere uld, så der kan strikkes nogle fætre og kusiner.

 

Skriv et svar

