Der lidt stille her på kanalen de næste par dage. Jeg sidder netop nu til en spændende konference i Harrogate, England.

Jeg ankom sent i går aftes, godt træt efter en lang tur hertil. Konferencen startede her til morgen og fortsætter de næste dage. Jeg tager hjem igen onsdag, og der er ikke meget fritid, så der kommer sandsynligvis ikke flere indlæg, mens jeg er her.

Desværre er vejret ikke noget at skrive hjem om 😉  Tidligere år har der været det skønneste forårsvejr på denne tid. Sidst jeg kiggede ud gennem vinduerne regnede det, men måske er vi mere heldige imorgen. Man kan dog godt se, at foråret er længere fremme herover. Der er masser af blomster i haver og kummer. Primulaer og stedmoder pynter alle steder.

Skriv et svar

