I går var en lang dag og fyldt som en pose blandede bolsjer.

Først var der en generalforsamling i vores HK-klub på jobbet. En god start på dagen med mine dejlige kolleger. Lidt faglig snak og en skøn og rigelig morgenmad, som nok kunne holde sulten fra døren. Faktisk så rigelig at jeg måtte hoppe over frokosten.

Så en dag der var fyldt med møder og arbejde, inden et tandlægebesøg med datteren ventede. Jeg havde lovet at tage med, for det var nemlig første gang hun skulle til tandlæge udenfor det kommunale system. Min tilstedeværelse var ligesom lidt nødvendig, for det var mit dankort som skulle svinges. Jeg har nemlig lovet at betale for en tandblegning. Hun har nemlig en fejl i emaljen på nogle af tænderne, som gør at der er nogle misfarvninger. Nu skal en blegning forsøges, og så krydser vi fingre for at det kan hjælpe.

Så blev jeg smidt af ved Aalborghallen til dagens sidste aftale, igen sammen med nogle af kollegerne. Strikketøjet var hurtigt smidt i tasken, og da en del af aftenen bød på passiv lytning, er Camomille vokset mange centimeter.

Skriv et svar

