Jeg laver jo madplan hver uge, og nogen tror måske at det er en smule kedeligt. Det hele er fastlagt på forhånd og ingen plads til at være impulsiv. Men sådan er det ikke herhjemme, der skal være plads at ændre, hvis vi pludselig får lyst til noget andet.

Sådan var det i weekenden. Pludselig opstod en trang til sushi hos datteren og mig – der blev købt fisk i lørdags og søndag var vi klar til at lave sushi. Tidligere har vi lavet almindelige maki ruller, men denne gang blev der også lavet inside-out og nigiri.

Manden er ikke den store fan af sushi, heldigvis var der pizzarester fra lørdag til ham.

2 meninger om “Ændring af planer og mavelækkerier

  1. Ja, hvordan man kan vaelge pizzarester over sushi fatter man jo ikke, men saa var der mere til jer. 🙂 FLOT sushi i oevrigt. Jeg har aldrig lavet selv, men kan se det er blevet populaert at dimse med. 🙂

  2. Nej – jeg forstår det jo heller ikke, men han er ikke så vild med fisk.

    Ungerne og jeg hygger os rigtig meget med at lave det selv, og det smager fantastisk 🙂

Skriv et svar

