Huset er gjort rent af manden, jeg har besluttet menuen til i aften, og manden er sendt på indkøb efter de manglende varer. Jeg ved da godt hvem, der trak det korteste strå i den arbejdsfordeling 😉

Til gengæld har jeg gjort dejen til de langtidshævede flütes klar. Nu skal den bare stå og blive rigtig lækker, indtil de skal i ovnen.

Menuen bliver et lækkert, grillet stykke oksekød, med svampe/portvinssauce og sauteret julesalat og hertil aspargeskartofler, og til dessert en lækker jordbærtrifli.
Uhmmm – jeg glæder mig allerede.

Skriv et svar

