Så er jeg nået til den del af søndagen, der handler om afslapning.

Resten af eftermiddagen foregår i sofahjørnet med en dejlig kop kaffe. Jeg ser en spændende håndboldkamp, med AaB som spiller mod nogle kæmper fra Rusland. Der strikkes lidt på Honey, som er kommet på pindene.

Formiddagen er gået med oprydning i klædeskabet. Efterhånden havde det skab altså udviklet sig til noget, man skulle tro var løgn. Nu er der røget en sæk til genbrug, forhåbentlig kan andre bruge noget af det, som jeg ikke længere bruger. En anden sæk skal med på lossepladsen, når manden næste gang frekventerer det sted.

Jeg synes egentlig, at jeg er god til at smide ud, men jeg må nok indrømme, at jeg engang imellem skal have et los i rø…, før det sker. Men hold da op, hvor er det skønt, når det er gjort. Det går pludselig som en leg at finde alting.

Skriv et svar

