Så er vi halvgående i ugen, og lidt længere fremme venter ferien. Lige nu venter jeg vare på, at manden skal komme og hente mig, efter en lang dag på biblioteket.

Først en lang arbejdsdag, besat med flere møder som foregik på engelsk. Dernæst en dejlig lang snak med en kollega, om opgaver og meget andet, som vi begge trængte til at få snakket med hinanden om. For tilsidst at slutte af med en sjov omgang Bezzerwizzer og pizza med kollegerne.

Jeg tror næsten, at det er på hovedet i seng når jeg lander derhjemme på matriklen. Jeg er godt brugt idag, og trænger til at se dyner.

Skriv et svar

