Jeg deltager i en bogudfordring hos bogklubben-mener.

Bogklubben-mener er fire veninder, som sammen har en blog om bøger. De har lavet en udfordríng, som går ud på at læse 12 bøger indenfor 12 forskellige genrer.

Jeg tror at de fleste af os, der læser mange bøger, ofte holder os indenfor nogle favorit genrer.

Jeg læser ihvertfald sjældent biografier, stort set aldrig novellesamlinger, men til gengæld læser jeg rigtig mange krimier. Med denne udfordring, hvor jeg kommer til at bevæge mig lidt derud, hvor jeg sjældent kommer, rent læsemæssigt ihvertfald.

Hvis du vil læse mere om udfordringen, er der et link her

Skriv et svar

