Jeg har en tendens til at samle bunker til huse. I dag skal der ryddes op 🙂

Blade, som lige skal læses igennem inden de ryger ud. Opskrifter, som jeg skal gemme, men ikke får sat på plads i de rette mapper og diverse projekter, som tilsyneladende ikke rigtig bliver til noget. I år skal jeg altså være bedre til af få ryddet op i det med det samme, istedet for at samle en masse forskellige bunker, som irriterer mig. Det fylder både fysisk og psykisk.

I år skal det være anderledes ;-), har jeg bestemt.

Skriv et svar

